
Al 15 jaar toonaangevend in kwaliteit en zorg, en in 2025 en 2026 verkozen tot beste cosmetische kliniek van Nederland.
Een traangoot filler behandeling gehad bij Dr Ammerlaan en ik ben super tevreden. Het resultaat was direct zichtbaar maar na ongeveer een week was het helemaal zoals ik hoopte. Mijn wallen zijn nu helemaal weg! Dr Ammerlaan is ook super aardig en prettig in de omgang. Goede ervaring bij deze kliniek dus.
Behandeld op: oktober 2014
Hugo is een erg prettige en deskundige arts. Ik ben erg tevreden over het resultaat van de Botox behandeling en kom regelmatig hiervoor terug.
Behandeld op: september 2014
Bij deze kliniek (arts Hugo Ammerlaan) een filler behandeling gehad voor het opvullen van mijn kaaklijn. Ik had nadat ik veel was afgevallen heel weinig vorm in mijn gezicht meer. De fillers hebben hier echt een enorm verschil gemaakt en ik voel me eindelijk weer mezelf. Echt heel erg blij met dit resultaat!
Behandeld op: september 2014
ik heb mijn hals en kaaklijn laten behandelen met sculptra ,ik heb twee behandelingen gehad met een tussenpose van 3 mnd. Erg tevreden mer het resultaat, vooral mijn kaaklijn is weer helemaal strak!
Behandeld op: september 2014
Ik kan alleen maar zeggen top kliniek,kan niet minder als een 10 geven omdat ik uitermate tevreden ben.Bart is een deskundige die alles op een rustige manier alles observeerd en kijk wat het beste bij je gezicht kan en past.Ik heb volledig vertrouwen in hem en ga ook vanuit Leiden naar Amsterdam terwijl ik 2 x val ik bij andere kliniek ben, maar ik vertrouw Bart en zijn producten en resultaat dat is het waar het om draait bij een goede kliniek.
Behandeld op: september 2014
Prima service, goede voorlichting na 2 behandelingen een mooi resultaat. Ik ben erg er erg blij mee en zal zeker terug komen!
Behandeld op: september 2014
Ik ben best kritisch en uit praktisch oogpunt naar verschillende klinieken geweest, maar deze is ronduit de beste. Hier kom ik voor mijn botox (3 zones). Wat ik ook fijn vind is dat je s avonds hier terecht kan en je nooit hoeft te wachten.
Behandeld op: september 2014
The doctor is very professional and knowledgeable, and very friendly. The staff is very welcoming and kind. The treatment was also very good. I definitely recommend to friends.
Behandeld op: september 2014
Van het eerste contact tot aan de nazorg werd ik enorm prettig geïnformeerd. De arts neemt echt de tijd voor je en voorziet je van eerlijk advies. Na alle informatie te hebben verkregen heb ik besloten om de behandeling voort te zetten, ondanks dat ik enorm bang ben voor naalden heb ik de behandeling goed ervaren, naast dat ze erg deskundig is, heel fijn uitleg geeft is ze ook erg lief en geduldig. Erg blij met de ervaring en resultaat!
Behandeld op: augustus 2014