
Al 15 jaar toonaangevend in kwaliteit en zorg, en in 2025 en 2026 verkozen tot beste cosmetische kliniek van Nederland.
Heel prettig . Deskundig en uitvoerige uitleg. Direct na de behandeling ziet het er goed uit, nu ik dit schrijf. Verloop moet ik nog even ervaren .
Behandeld op: augustus 2014
Fantastische service, goed resultaat gehad bij mijn ooglidcorrectie. Kundig arts en ik kreeg zelfs een taxi aangeboden om veilig gebracht en thuis te komen. Uiteindelijk heeft mijn dochter gereden, maar toch een vriendelijk gebaar. Belangrijkste is dat bij controle, het resultaat al fantastisch is. Echt een goede kliniek en goede arts, de heer Ammerlaan.
Behandeld op: augustus 2014
Vriendelijk ontvangst door assistente en Nicoline. De behandeling was voorbij voor ik het in de gaten had. Mijn frons was ook snel verdwenen.
Behandeld op: augustus 2014
Fine clinic and doctor (s). I have been a satisfied customer of this clinic for years, started with botox and now one lip filler had treatment. These treatments are always very natural, so no "sprayed-on" effect. Very knowledgeable doctor, this time Bart Biermans and friendly staff, always up for a chat.
Behandeld op: augustus 2014
Van mijn klachten af” Ik schaamde mij altijd erg als ik weer zweetplekken had. Door de anti-transpiratie behandeling heb ik hier gelukkig geen last meer van. Aardige dokter Bart Biermans. Door mijn angst voor naalden heb ik dit niet eerder gedaan. Maar ik had dit veel eerder moeten doen.
Behandeld op: augustus 2014
Profhilo nu een paar keer gedaan en het geeft mijn gezicht zo een gezonde uitstraling, Ik ben zeer blij met het resultaat. Ik kom over 4 weken terug voor mijn herhaal behandeling.
Behandeld op: augustus 2014
Perfect. Werd zeer goed geholpen, en de liquid facelift behandeling is mij zeer goed bevallen en heeft aangeslagen en ga zeker terug naar deze kliniek. Dokter Bart is vriendelijk en bekwaam.
Behandeld op: augustus 2014
Ik irriteerde mij erg aan mijn fronsrimpel. Voor het eerst begonnen met Botox. Ben zeer tevreden. Behandeld door Irene Klein.
Behandeld op: augustus 2014
Ik heb door behandelend arts mijn wangen, jukbeenderen en neus-lippen plooi laten opvullen met fillers. Ik vond het wel spannend want het was voor het eerst dat ik iets heb laten doen maar het deed helemaal geen pijn en ik werd goed op mijn gemak gesteld. Het resultaat is nog mooier dan ik had gehoopt! Mensen die niet weten wat ik heb laten doen geven mij complimenten dat ik er goed uit zie, heel fijn!
Behandeld op: juli 2014