
Al 15 jaar toonaangevend in kwaliteit en zorg, en in 2025 en 2026 verkozen tot beste cosmetische kliniek van Nederland.
Heel vriendelijk en professioneel personeel. Daarnaast werd er naar mijn wensen geluisterd en super goed advies gegeven. Mijn wens was een natuurlijk resultaat. Ik ben heel blij met het resultaat. Ik vind het mooier dan ik had verwacht.
Behandeld op: april 2015
Fijn en warm ontvangt door zowel de assistente als de arts Dionne Deibel met vervolgens een duidelijke uitleg en behandeling van de fronsrimpel. Helemaal top! Veel dank!
Behandeld op: maart 2015
Heel vriendelijken benaderbaar team, was snel en deskundig behandeld. Ik kom zeker terug.
Behandeld op: maart 2015
Als ik lach zie je bij mij blootliggend tandvlees waar ik me voor schaam. Bart heeft dit opgelost door Botox te gebruiken in bepaalde lach spiertjes. Het is enorm verbeterd en nu kan ik hard lachen zonder mijn hand voor mijn mond. Als ik het eerder had geweten had ik het vele jaren eerder laten doen.
Behandeld op: maart 2015
Voelde me direct bij de Bodyclinic op mijn gemak. Erg professioneel, zeer klantvriendelijk en heel erg behulpzaam. Ben echt meer dan tevreden over het resultaat. Mijn blik is opener en frisser. Had niet verwacht dat het er zo natuurlijk uit zou zien!
Behandeld op: maart 2015
Ben al 6 x behandelingen botox voor de frons, kraaienpootjes en voorhoofd hier geweest en was ik ook naar andere geweest maar blijf kom ik terug naar dr. Body clinic . Super goed.
Behandeld op: maart 2015
Bij dokter Geretta een botox behandeling gedaan voor mijn kraaienpootjes. Ik stoorde me er al jaren aan en heb nu eindelijk de stap naar botox genomen. Ik ben echt super blij want het resultaat is echt zo mooi geworden. Ik kan deze kliniek en dokter echt aanraden! Zo professioneel maar tegelijkertijd ook vriendelijk en warm.
Behandeld op: februari 2015
Voortvarende en deskundige benadering en behandeling. Deze wordt samen doorgenomen hetgeen prettig is. De Nazorg is ook prima en er is alle ruimte voor vragen.
Behandeld op: februari 2015
Goede ervaring. Mooi resultaat! Tevreden over de ooglidcorrectie. Ik ben behandeld door Dr. van der Putten.
Behandeld op: februari 2015