
Al 15 jaar toonaangevend in kwaliteit en zorg, en in 2025 en 2026 verkozen tot beste cosmetische kliniek van Nederland.
De kliniek is erg deskundig. Er wordt goed naar je wensen geluisterd en naar je gezicht gekeken om tot een zo mooi en natuurlijk mogelijk resultaat te komen. Ik ben heel erg tevreden Behandelend arts is erg aardig en stelt je goed op je gemak.
Behandeld op: februari 2015
Ik vind Geretta fijn en geruststellend in gesprek, ze hoort je wensen aan en brengt haar eigen input in om een zo mooi mogelijk resultaat te krijgen. Het is te zien dat ze met passie te werk gaat, ik hou daarvan. Twee weken later bij de nacontrole kun je aangeven waar je tevreden over bent en waar je eventueel minder happy over bent. Ze behandelt dan eventueel bij. Super fijne service en ben erg blij met mijn liquid facelift.
Behandeld op: februari 2015
Very friendly and professional service by Assistant and Dr Irene, happy to recommend. Great results. Happy with the Botox.
Behandeld op: februari 2015
Twee maal een lipfiller gedaan, erg natuurlijk en mooi resultaat. Na de eerste behandeling heb ik ruim 2! jaar plezier gehad van het effect.
Behandeld op: februari 2015
Ik ben bij deze kliniek voor een botox behandeling geweest bij dokter Hugo. Hij werkt super deskundig en voorzichtig. De kliniek is een fijne plek en het resultaat. De wenkbrauwlift is heel mooi geworden. Gewoon super!
Behandeld op: januari 2015
Super kliniek waar je heel goed geïnformeerd wordt over de behandelingen. Voor mij de Frons Botox behandeling. Zeer kundige arts Dionne Deibel, lieve mensen ook aan de balie.
Behandeld op: januari 2015
Zeer vriendelijk en deskundig personeel zowel assistente als arts Nijman. Er wordt uitgebreid de tijd genomen om naar je wensen te luisteren. Je krijgt hier een eerlijk advies. Ik ben erg tevreden over mijn neus-lippenplooi.
Behandeld op: januari 2015
Zeer goede ervaring van ontvangst tot de behandeling zelf. Ik voelde amper iets van de prikjes voor de Botox. Er wordt tijd genomen voor eventuele vragen. Mirthe luistert goed en is erg eerlijk. Dat is erg fijn.
Behandeld op: januari 2015
Kom hier al jaren voor een liquid facelift. De arts is geweldig. Ze neemt echt de tijd voor je. De rust zelve.
Behandeld op: januari 2015