
Al 15 jaar toonaangevend in kwaliteit en zorg, en in 2025 en 2026 verkozen tot beste cosmetische kliniek van Nederland.
Ik heb heel lang getwijfeld om een operatieve neuscorrectie te ondergaan. Toch vind ik dit te eng. Nu las ik bij the body clinic dat je ook een neuscorrectie kan doen met fillers. De arts heeft mij zo goed geadviseerd. Ik had dit veel eerder moeten doen, wauw wat ben ik blij met het resultaat.
Behandeld op: december 2014
Erg fijn geholpen door behandelend arts, nam de tijd zeer kundig en eerlijk over wat wel en niet noodzakelijk was. Heeft mij alles perfect uitgelegd en toegelicht. Heb de behandeling en het nazorg gesprek als zeer prettig ervaren.
Behandeld op: december 2014
Erg blije klant. Tijdens het consult wordt eerst heel goed uitgelegd wat ik kan verwachten en hoeveel ml fillers er in mijn lippen werd geïnjecteerd, wat mijn wensen waren en hoe de behandeling eruit zou zien. Ik heb het consult, de sfeer in de kliniek en de deskundigheid van de arts Hugo Ammerlaan als super goed ervaren en ben een helemaal tevreden klant.
Behandeld op: december 2014
Ik ben heel tevreden omtrent mijn ooglidcorrectie. Na lang zoeken ben ik uitgekomen bij Mirthe van der Putten. Vond het eerst erg spannend maar ik heb een goede uitleg gehad en werd erg op mijn gemak gesteld. Zowel door de assistente als door de Arts zelf. Daarna ben je wel een paar dagen uit de running maar het viel allemaal reuze mee! Het resultaat ziet er goed uit en ik ben erg blij!
Behandeld op: december 2014
Ontzettend lieve arts Samira van Stiphout fijn consultgesprek gehad met duidelijke informatie. De kraaienpootjes botox behandeling is erg goed uitgevoerd, ik had geen last van pijn of bijwerkingen, en het resultaat was zoals verwacht.
Behandeld op: december 2014
Zo goed geholpen. Behandelend arts is een zeer deskundige arts weet wat ze doet. Ga hier zeker terug. De goede uitleg. Geen last na de behandeling fillers jukbeenderen en het is prachtig geworden. De arts is geweldig. Behandelend arts is een zeer goede arts en weet waarover ze het heeft.
Behandeld op: december 2014
Zeer tevreden. Ik zou deze kliniek zeker aanraden! Los van het feit dat ik heel blij ben met het resultaat van mijn frons, ben ik ook zeer tevreden over de vriendelijkheid die geboden wordt aan de klant.
Behandeld op: december 2014
Very friendly and helpful. Consult was clear. Result was great and I would recommend this clinic
Behandeld op: november 2014
Ik kom al jaren bij deze kliniek, dat zegt genoeg! Je wordt altijd goed voorgelicht en de artsen. Deze keer Nicoline Nijman neemt de tijd en ik ben altijd tevreden met het resultaat van mijn neus-lippenplooi.
Behandeld op: november 2014