
Al 15 jaar toonaangevend in kwaliteit en zorg, en in 2025 en 2026 verkozen tot beste cosmetische kliniek van Nederland.
Very good, beautiful clinic and easily accessible. Professional doctor Bart and expert forehead botox treatment. I will definitely come back here.
Behandeld op: december 2013
Goede uitleg en goede behandeling. Fijn dat ik terug mag komen als het gewenste resultaat dmv Botox nog niet is bereikt.
Behandeld op: december 2013
Arts is eerlijk. Ik vind het ontzettend fijn dat de arts Hugo Ammerlaan de tijd neemt. Maar vooral eerlijk is wat kan, wat niet kan, en wat het beste bij je past.
Behandeld op: december 2013
Ik ben zo blij met het resultaat van de Liquid facelift..Geweldig. Ik ben 59 jaar en mijn gezicht past nu bij hoe ik mij voel: vrolijk en mooi
Behandeld op: december 2013
Huiverig in het begin ..... Maar na de eerste behandeling zoveel verschil te zien dat het nu makkelijker word om weer te gaan .....
Behandeld op: december 2013
Ik ben hier vandaag geweest voor botox ivm wenkbrauwlift/fronsrimpel. Allereerst was er een hele vriendelijke dame bij de receptie! Dr Biermans ontzettend kundig. Eerder al eens ergens een hangend ooglid gehad. Dr Biermans viel gelijk op dat mijn oogkassen wat lager zitten en hij dus anders moest prikken dan gebruikelijk. Ik be benieuwd hoe het er over een paar dagen gaat uitzien. Ik denk dat ik hier zeker terug ga.
Behandeld op: november 2013
Bij Irene een botox behandeling voor mijn voorhoofdrimpels gehad en ik ben er super blij mee. De kliniek is een erg fijne plek met fijne mensen, ik voelde mij meteen erg welkom. De behandeling is ook zo gedaan en na 5 dagen had ik ook echt al resultaat.
Behandeld op: november 2013
Vriendelijk en persoonlijk ontvangst. Tijdens de behandeling wordt regelmatig door Dr. vd Putten gecheckt of de prikjes van de filler behandeling niet te pijnlijk zijn. Absolute service is gratis touch up indien nodig.
Behandeld op: november 2013
Mijn eigen lippen zijn niet heel dun maar ik wilde iets meer volume in mijn bovenlip. Behandelend arts is erg vriendelijk en luisterde erg goed naar mijn wensen. Ik was erg zenuwachtig maar dat was achteraf niet nodig. Ik ben heel erg blij met het eind resultaat. Precies zoals ik had gehoopt!
Behandeld op: november 2013