Clinic Award certificaat voor beste cosmetische kliniek van Nederland bij The Body Clinic

Ervaringen

Al 15 jaar toonaangevend in kwaliteit en zorg, en in 2025 en 2026 verkozen tot beste cosmetische kliniek van Nederland.

Heel erg tevreden over deze

Ik ben heel erg tevreden over deze clinic. Ik heb een filler behandeling onder mijn ogen gehad en ben er super tevreden over. Bedankt. Ik kom volgend jaar zeker terug.

Kliniek:
Amsterdam-Zuid
V
Vincent

Behandeld op: oktober 2013

Vriendelijk ontvangst en

Vriendelijk ontvangst en perfect advies van Dr Nijman. Een hele fijne ervaring en de prikjes in mijn voorhoofd deden geen pijn, Tot de volgende keer!!

Kliniek:
Amsterdam-Zuid
Specialist:
Nicoline Nijman
Smiling woman in a white lab coat with crossed arms against a warm brown background.
M
Mona

Behandeld op: september 2013

I had a great experience

I had a great experience, doctor Nicoline answers my questions and gave advice. The treatment had great results and log lasting! after my not injections.

Kliniek:
Amsterdam-Zuid
Specialist:
Nicoline Nijman
Smiling woman in a white lab coat with crossed arms against a warm brown background.
A
Anoniem

Behandeld op: september 2013

Al jaren een tevreden klant

Ik ben al jaren een tevreden klant voor botox behandelingen. Goede, professionele service. Goede bereikbaarheid qua parkeren. Ontzettend vriendelijk en altijd goede gesprekken voor overleggen met de behandelend arts.

Kliniek:
Amsterdam-Zuid
L
Lenka

Behandeld op: september 2013

Geretta op de locatie in

Ik heb bij Geretta op de locatie in Haarlem een wenkbrauwlift botox behandeling gehad voor mijn rimpels op het voorhoofd. Erg fijne en lichte behandelkamer. Geretta neemt echt de tijd voor je en is super deskundig. De behandeling zelf viel me ook alles mee!

J
Jasmijn

Behandeld op: september 2013

Top resultaat

Top resultaat! Na lang twijfelen toch besloten voor fillers te gaan om mijn neus rechter te krijgen, iets waar ik mij heel lang aan stoorde. Ik ben ontzettend blij met het resultaat en de deskundigheid van de arts!

Kliniek:
Amsterdam-Zuid
L
Lisa

Behandeld op: september 2013

Van tevoren ben ik goed

Van tevoren ben ik goed geïnformeerd over de behandeling, en ook tijdens het consult was er genoeg ruimte om vragen te stellen. De behandeling zelf was niet pijnlijk en werd deskundig uitgevoerd. Het resultaat is heel mooi en natuurlijk.

Kliniek:
Duiven
N
Nelly

Behandeld op: september 2013

Kundige vriendelijke arts

Kundige vriendelijke arts Mirthe die goed luistert naar wensen en daarop adviserend

Kliniek:
Utrecht
Specialist:
Mirthe van der Putten
none provided
E
Eva

Behandeld op: september 2013

Drie P's, Prachtig resultaat

Drie P's, Prachtig resultaat, Prettige behandeling, en Perfectionistische arts!

Kliniek:
Duiven
P
Pieter

Behandeld op: augustus 2013