
Al 15 jaar toonaangevend in kwaliteit en zorg, en in 2025 en 2026 verkozen tot beste cosmetische kliniek van Nederland.
Uitstekend. Goede behandeling. Ik heb mijn jukbeenderen laten behandelen met fillers. vriendelijke en zeer kundige en ervaren arts Mirthe van der Putten. Laagdrempelige kliniek en goed bereikbaar. Kortom, uitstekend!
Behandeld op: augustus 2013
Van het ontvangst tot de behandeling alles als super ervaren, nemen duidelijk de tijd voor je en leggen alles stap voor stap geheel duidelijk uit. Ik had fillers onder de ogen.
Behandeld op: augustus 2013
Lip filler behandeling bij deze kliniek laten doen en ben zeer tevreden, arts Hugo was mijn behandelend arts. Erg aardige man! Mijn lippen hebben een mooi en vooral natuurlijk resultaat, precies wat ik wilde.
Behandeld op: augustus 2013
Niet eerder wist ik af van deze behandeling. Jaren lang schaamde ik mij om te lachen. Na mijn consult met behandelend arts wist ik zeker dat dit de behandeling voor mij was. Ik ben al 2 keer terug geweest voor een botox tegen gummy smile en nog steeds even tevreden.
Behandeld op: augustus 2013
Bij de body clinic staat kwaliteit voorop! Behandelend arts is zeer deskundig en geeft goed advies. Traangootjes laten opvullen die ik alleen de body clinic toevertrouw!
Behandeld op: augustus 2013
Dit was mijn tweede bezoek aan de Body Clinic, een opfris voor de liquid facelift die ik anderhalf jaar geleden had hier. Bart en team zijn fantastisch, aardig, zorgvuldig en deskundig. De afgelopen periode heb ik al vaak mensen verwezen naar Bart en dat blijf ik doen. Echt een fijne arts en dito kliniek.
Behandeld op: augustus 2013
Ik vond de behandeling qua pijn erg meevallen. Ook na de tijd slechts een paar dagen wat jeuk. De korsten waren binnen een week verdwenen maar nog wel een week of 5 wat roodheid. De service verder was top!
Behandeld op: augustus 2013
Erg klantgericht. Netjes binnenkomen. Ik voelde me erg op mij gemak bij de arts, hij stelde me op mijn gemak en wist alles duidelijk te vertellen. Het resultaat is super.
Behandeld op: augustus 2013
Gezocht naar één van de beste klinieken. En met recht. Vanuit Zeeland gekomen voor een liquid facelift en een wenkbrauwlift Botox behandeling. Meteen een heel mooi resultaat. Nacontrole was keurig en nog een klein beetje Botox bij geprikt. Ik ben super blij met het natuurlijke resultaat. Enorm dank, en ik kom graag weer. Ik ben behandeld door Bart Biermans
Behandeld op: juli 2013