
Al 15 jaar toonaangevend in kwaliteit en zorg, en in 2025 en 2026 verkozen tot beste cosmetische kliniek van Nederland.
Zeer kundige arts en erg vriendelijk ( Nicoline Nijman) Resultaat is natuurlijk. Ik kom zeker weer terug
Behandeld op: juli 2012
Ontzettend blije klant. Een botox behandeling gehad voor mijn kraaienpootjes. Mijn ervaring was goed, deskundige arts, aardig personeel, mooi resultaat.
Behandeld op: juli 2012
Na veel te zijn afgevallen begon je dat erg in mijn gezicht te zien. Met een beetje filler op de juiste plekken is dat probleem opgelost. Ik heb weer een frisse vrolijke uitstraling en het ziet er heel natuurlijk uit.
Behandeld op: juli 2012
Fijn en snel geholpen door Dr Nagita Grover. Ik word altijd goed geholpen als iets onduidelijk is over de anti transpiratie behandeling. Klantvriendelijkheid staat hier voorop.
Behandeld op: juli 2012
Ik ben heel erg tevreden en blij. Mijn voorhoofdrimpels zijn niet meer zichtbaar. Irene Klein is ook een hele vriendelijke arts.
Behandeld op: juli 2012
Fijne kliniek. Voor het eerst mijn voorhoofd laten behandelen met Botox. Werd erg vriendelijk ontvangen. Fijn gesprek met de arts Dr Bart Biermans. Ik zou de kliniek zeker aanraden en ik kom ook zeker terug.
Behandeld op: juli 2012
Mirthe heeft mij heel deskundig geholpen, heel goed advies gegeven en super blij met het eindresultaat van mijn ooglidcorrectie. Ik zou haar zeker aanbevelen.
Behandeld op: juni 2012
Ik ben erg blij met het resultaat! Heel erg welkom ontvangen en deskundig personeel.
Behandeld op: juni 2012
Ik ben echt super blij met deze kliniek! hele leuke, lieve mensen, met een heel eerlijk advies. Ze luisteren echt goed naar wat je wensen is en zorgen voor een mooi resultaat. Mijn lippen en jukbeenderen zijn nog heel natuurlijk, precies wat ik wilde!
Behandeld op: juni 2012