Clinic Award certificaat voor beste cosmetische kliniek van Nederland bij The Body Clinic

Ervaringen

Al 15 jaar toonaangevend in kwaliteit en zorg, en in 2025 en 2026 verkozen tot beste cosmetische kliniek van Nederland.

Zeer kundige arts en erg

Zeer kundige arts en erg vriendelijk ( Nicoline Nijman) Resultaat is natuurlijk. Ik kom zeker weer terug

Kliniek:
Amsterdam-Zuid
Specialist:
Nicoline Nijman
Smiling woman in a white lab coat with crossed arms against a warm brown background.
M
M.

Behandeld op: juli 2012

Ontzettend blije klant

Ontzettend blije klant. Een botox behandeling gehad voor mijn kraaienpootjes. Mijn ervaring was goed, deskundige arts, aardig personeel, mooi resultaat.

I
Ina

Behandeld op: juli 2012

Veel te zijn afgevallen begon

Na veel te zijn afgevallen begon je dat erg in mijn gezicht te zien. Met een beetje filler op de juiste plekken is dat probleem opgelost. Ik heb weer een frisse vrolijke uitstraling en het ziet er heel natuurlijk uit.

Kliniek:
Amsterdam-Zuid
Specialist:
Ezgi Öztürk
Young woman in white medical coat smiling with hands in pockets.
N
Nikkie

Behandeld op: juli 2012

Fijn en snel geholpen door Dr

Fijn en snel geholpen door Dr Nagita Grover. Ik word altijd goed geholpen als iets onduidelijk is over de anti transpiratie behandeling. Klantvriendelijkheid staat hier voorop.

Kliniek:
Amsterdam-Zuid
B
Boas

Behandeld op: juli 2012

Heel erg tevreden en blij

Ik ben heel erg tevreden en blij. Mijn voorhoofdrimpels zijn niet meer zichtbaar. Irene Klein is ook een hele vriendelijke arts.

Kliniek:
Amsterdam-Zuid
G
Georgina

Behandeld op: juli 2012

Fijne kliniek

Fijne kliniek. Voor het eerst mijn voorhoofd laten behandelen met Botox. Werd erg vriendelijk ontvangen. Fijn gesprek met de arts Dr Bart Biermans. Ik zou de kliniek zeker aanraden en ik kom ook zeker terug.

Kliniek:
Amsterdam-Zuid
Specialist:
Bart Biermans
none provided
L
Linda

Behandeld op: juli 2012

Mirthe heeft mij heel

Mirthe heeft mij heel deskundig geholpen, heel goed advies gegeven en super blij met het eindresultaat van mijn ooglidcorrectie. Ik zou haar zeker aanbevelen.

Specialist:
Mirthe van der Putten
none provided
A
Anoniem

Behandeld op: juni 2012

Erg blij met het resultaat

Ik ben erg blij met het resultaat! Heel erg welkom ontvangen en deskundig personeel.

Kliniek:
Amsterdam-Zuid
D
Danny

Behandeld op: juni 2012

Echt super blij met deze

Ik ben echt super blij met deze kliniek! hele leuke, lieve mensen, met een heel eerlijk advies. Ze luisteren echt goed naar wat je wensen is en zorgen voor een mooi resultaat. Mijn lippen en jukbeenderen zijn nog heel natuurlijk, precies wat ik wilde!

Kliniek:
Duiven
M
M.

Behandeld op: juni 2012