
Al 15 jaar toonaangevend in kwaliteit en zorg, en in 2025 en 2026 verkozen tot beste cosmetische kliniek van Nederland.
Ik ben perfect geholpen aan mijn jukbeenderen, eerlijk advies zonder verkooppraatjes. Super blij met het eindresultaat. Deze kliniek beveel ik aan.
Behandeld op: maart 2012
Sinds 2008 ben ik bij de Body Clinic. Ik ben erg tevreden. Ik heb een aantal vriendinnen meegenomen die eerst bij een andere kliniek waren. Zij zijn ook allemaal bij de Body Clinic gebleven en vinden ook dr. Biermans verreweg de beste! Erg mooie, schone kliniek. Kan ik van harte aanbevelen!!
Behandeld op: februari 2012
Zeer ervaren arts, die rustig uitleg geeft en vrijblijvend advies. Behandeling rustig uitgevoerd. Resultaat zeer natuurlijk en subtiel
Behandeld op: februari 2012
Zeer persoonlijk en professioneel. Fijne ervaring en vriendelijke arts Nicoline Nijman. Voelt erg vertrouwd en er wordt voldoende tijd genomen voor de botox behandeling en voor vragen en uitleg!
Behandeld op: februari 2012
Ik heb bij arts Mirthe mijn frons rimpel laten behandelen met botox. Ik had door die rimpel een hele boze blik en die is nu eindelijk weg. De behandeling viel enorm mee, een paar prikjes en het was al klaar. Mirthe is een erg vriendelijke, vrolijke en professionele arts, echt een aanrader.
Behandeld op: februari 2012
Fillers onder de ogen met een canule.Vond het super spannend maar behandelend arts wist mij al snel gerust te stellen. Na 2 weken terug voor controle en toen heeft ze nog zelfs iets bijgewerkt. ze werkt heel precies en ziet alle details. Heel perfectionistisch. Heel fijn dat iemand ook ziet wat ik zie. Bedankt, ben heel erg tevreden.
Behandeld op: januari 2012
Een levensverandering! Consult werd heel duidelijk uitgelegd, ook tijdens de behandeling werd alles goed verteld wat de stappen waren. Deze behandeling heeft een uiterst postieve wending gekregen op mijn leven. Behandeling is niet pijnlijk en de medewerkers zijn uiterst vriendelijk en professioneel.
Behandeld op: januari 2012
Duidelijk beeld vooraf, vriendelijk en professioneel mevrouw van der Putten. Snel en pijnloos. Frons is weg. Een aanrader.
Behandeld op: januari 2012
Vriendelijk personeel. Ik werd heel goed geholpen door de specialist. Ze nam de tijd. Ik kon al mijn vragen aan haar stellen en ze zorgde ervoor dat ik om mijn gemak voelde. Ze wilde dat ik tevreden naar huis ging. Dit is zeker een aanrader!
Behandeld op: januari 2012